Bölgesel Ekonomi, Uluslararası İktisat, Uluslararası İktisatta Bölgesel Gelişme ve Küreselleşme, Türkiye'de Bölgesel Analiz ve Planlama, Uluslararası Ticaret
Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Satış Yönetimi, Tüketici Davranışı, Uluslararası Pazarlama, Ürün ve Marka Yönetimi
İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, Eğitim Üzerine Çalışmalar, İletişim Ekonomisi, Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi, Örgütsel Değişim ve Gelişim, Strateji, Yönetim ve Örgütsel Davranış, Organizasyon ve Yönetim Teorisi
Prof. Dr. Cahid KARA
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ, İLAHİYAT FAKÜLTESİ, İSLAM TARİHİ VE SANATLARI BÖLÜMÜ, İSLAM TARİHİ ANABİLİM DALI
0000-0003-2335-6707Türkiye
İslam Tarihi ve Medeniyeti, İslam Tarihi, Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları